صفر تا صد برند شما حول محتوای با کیفیت می‌چرخد!

 صاحب کسب و کاری در فضای دیجیتال هستید اما هنوز در حوزه ی تولید محتوا به نتیجه ی رضایت بخشی نرسیده اید!؟  در این صورت می دانید که یک پای کسب و کار آنلاین شما لنگ می زند! اگر تصمیم گرفتید تا فعالیت خود را به صورت آنلاین پیش ببرید، دقت کنید که در این حوزه محتوای شما زبان گویای برند شماست پس حرف اول و آخر را محتوا می زند.

حتما شما هم این جمله ی معروف از بیل گیتس را شنیده اید که :محتوا پادشاه است! جمله ای که سروصدای زیادی میان بازاریابان به پا کرده است. اما سوال اینجاست، می‌توان به هر محتوایی لقب پادشاه را داد؟!

مسلما نه! محتوا لزوما یک مقاله ی بلند نیست، حتی ارتباطات روزانه ی ما نوعی از محتوا به شمار می‌رود. بنابراین منظور از محتوا پادشاه است، مسلما محتوایی‌ست که توجه مخاطب را جلب کرده و ارو را به مشتری ثابت برند و محصول شما تبدیل کند.

اساسا تولید محتوا به چه معناست؟

تولید محتوا چیست؟! سوالی که اکثر افراد از نویسنده های محتوا می پرسند! ما پاسخ این سوال را با طرح یک سوال دیگر به شما می دهیم! آخرین باری که در حین رفتن به محل کارتان، به بیلبورد های تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر توجه کردید کی بود!؟ آیا به تراکت های تبلیغاتی پخش شده در کوچه و خیابان نگاه می کنید؟

احتمالا پاسخ اکثرتان به این سوال، منفی ست! با منسوخ شدن روش های تبلیغاتی قدیمی تر، اهمیت تولید محتوای مناسب و با کیفیت دو چندان می شود. اگر به دنبال تحول عظیمی در و کسب و کار خود هستید شما به یک محتوای اصولی مبتنی بر سئو نیاز دارید.

 تولید محتوا در مشهد و همچنین سایر شهرها امروزه یکی از نیازهای اساسی فعالیت در هر حوزه ای علی الخصوص کسب و کار های نوپا به شمار می روند. هدف شرکت های تولید محتوایی که در مشهد با این عنوان فعالیت می کنند، بِرند شدن و دیده شدنِ هر چه بیشتر شماست.

شما به محتوای خوب نیاز دارید تا همیشه در صدر باشید!

ممکن است از خودتان سوال کنید چرا به محتوای خوب و باکیفیت نیاز دارید؟ برای این که در صدر باشید و برندتان در میان رقیبان حرفی برای گفتن داشته باشد، به آن نیاز دارید!

اگر به دنبال راه جدیدی برای بازاریابی کسب و کار خود هستید، تولید محتوا را دست کم نگیرید. تا به اینجا اگر متقاعد شده باشید که برای کسب و کار خود نیاز به تولید محتوا دارید حتما به هزینه های آن هم فکر خواهید کرد. چه عواملی میزان تعرفه های یک تولید محتوای خوب را مشخص می کند؟

تجربه و سابقه، تخصص، کیفیت محتوایی که ارائه می شود( بدون شک یکی از مهم ترین عامل های تعیین کننده ی قیمت، کیفیت محتوایی ست که ارائه می شود.)، تعداد نویسنده هایی که برای تولید محتوا به کار گرفته می شود وحجم محتوا هایی که تولید می شود جزو عواملی هستند که بر هزینه‌های تولید محتوا اثرگذارند.

2+1 راهکار برای تولید محتوای با کیفیت

1. مشتریان خود و بازار هدف آن ها را بشناسید و متناسب با نیازهای آن ها اقدام به تولید محتوا کنید.

2. یک بازاریابی رابطه مند داشته باشید؛ به جای آنکه  فقط تلاش کنید تا چیزی به مشتری بید، بیشتر تمرکز خود را برای ایجاد ارتباط با مشتری بگذارید. بدیهی است که اگر مشتری برند شما را دوست داشته باشد، هزینه ی بیشتری هم صرف برندتان می کند.

3. از همه مهمتر به خاطر داشته باشید که یک محتوای خوب، محتوایی است که علاوه بر برطرف کردن نیازهای مخاطب، از نظر SEO نیز در جایگاه و سطح بالایی باشد.

 

 

 

محتوا ,تولید ,محتوای ,محتوایی ,مشتری ,سوال ,تولید محتوا ,تولید محتوای ,نیاز دارید ,برای تولید ,کیفیت محتوایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشنایی با مسیحیت نسیم سحر عکاسی وخدمات گوگل بهترین وبلاگ برای ورزش دوستان tabandl [خخخخخخخ تُف]